HTML

engineer civilben

Nincs témám. Első alkalommal fogok blogot írni. Elkezdem, és majd valami alakul. A pillanatnyi gondolataimat fogom majd alkalomadtán leírni, ennyi csak a terv. És egyelőre azt sem tudom mire jó ez az egész :) Sebaj, ha blogolni sikk, én is beállok a sorba picit. Lesz benne, egyetem, motorozás, és meló is.

Archívum

én

civilengineeer 2011.01.02. 00:23

azért néhány szót magamról. Feltételezem ez is érdekes lehet. bár szerettem volna a ismeretlenség sötét árnyékában lábujjhegyen somfordálni itt a háttérben... mindegy. építőmérnök vagyok, és 27. egy főiskolát kipipáltam, most a BME posztgraduális képzésén (ez a diploma után képzés) próbálom lezárni tanulmányaimat. Nyáron nem sikerült. Majd most. Szeretem a műszaki tudományokat azt kell hogy mondjam, de sosem fektettem túlságosan nagy energiát bele, valahogy minden összejött így utólag visszatekintve. persze néhány uv, meg félévismétlés is volt benne, de nem kettesekkel ugráltam végig... szóval reméltem ez is menni fog. a fősuli 3 évből 4 lett, ez a mostani dolog szintúgy. sőt. 4,5. azért ez 2,5 év kukában az életemből. ezért kicsit szomorú vagyok. az aki 8-9 évig csinálja az 5 éves egyetemet, azt nem tudom megérteni hogyan képes beletörődni ebbe... engem ez borzasztóan felpumpál ha belegondolok. PICSÁBA! ...mondanám. de visszafogot srác lévén rezzenéstelen arccal továbbúszom. NA ez vagyok. elég ebből. majd jelentkezem aktuális hülyeségekkel. néha szakmai lesz, néha közéleti, néha pszichológia és néha értelmezhetetlen nemistudommi.

 

nos akkor legközelebb! csoki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://civilengineer.blog.hu/api/trackback/id/tr372553355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása