HTML

engineer civilben

Nincs témám. Első alkalommal fogok blogot írni. Elkezdem, és majd valami alakul. A pillanatnyi gondolataimat fogom majd alkalomadtán leírni, ennyi csak a terv. És egyelőre azt sem tudom mire jó ez az egész :) Sebaj, ha blogolni sikk, én is beállok a sorba picit. Lesz benne, egyetem, motorozás, és meló is.

Archívum

folytatom

civilengineeer 2011.01.27. 11:11

sikerült. A Magasmechát kipipáltam.

 

Következő megmérettetés: záróvizsgázni kell 25-én délután 13:00-kor. jesszus... bele kell húzni gondoltam. De a rendelkezésemre álló egy hét kevésnek bizonyult, sajnos ez nem sikerült. Nem magyarázkodni szeretnék, de azt mondják a BME-n nem egyszerű államvizsgázni. Hát ez biztos: reggel 7ből 3 bukta, délután 5 ből 3 bukta. És nem mindenki levelezős. Ez a statisztika ráhúzható sztem minden BME államvizsgára talán. Na mindegy. Ahogy a vizsgaelnök is hangsúlyozta, ők arra kíváncsiak, van e mögöttes tartalom a fejünkben. Nekem nem volt.

 Most megint vizsga lesz: nyelvvizsga. Komolyan én mestere vagyok az önkínzásnak. 2 hét alatt német professzorrá kell felkészítenem magam. igyekezni fogok, de tegnap is, meg azthiszem még ma is lazsálok. csak meló, meg egyéb hülyeségek este, filmet nézek, ilyesmi. Arra gondoltam kellene egy fogalmazást írnom a nyári korzikai motorozásról. Már amennyire emlékszem már. Lehet leközölnék a motorostura.hu-n. Annak örülnék. Meg továbbolvasom a könyvecskét: a jólét és a boldogság 7 titkáról. És elkészítem a tervet a tavaszra. néhány hónapra előre. élni akarok a szó legszélsőségesebb értelében: kalandot, sikert, eredményeket, jókedvet, bulit, barátokat, kultúrális programokat egymásra halmozni.

 Ha megjelenik a túraleírásom belinkelem ide. Biztosan nagyon jó lesz :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://civilengineer.blog.hu/api/trackback/id/tr152617645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása