HTML

engineer civilben

Nincs témám. Első alkalommal fogok blogot írni. Elkezdem, és majd valami alakul. A pillanatnyi gondolataimat fogom majd alkalomadtán leírni, ennyi csak a terv. És egyelőre azt sem tudom mire jó ez az egész :) Sebaj, ha blogolni sikk, én is beállok a sorba picit. Lesz benne, egyetem, motorozás, és meló is.

Archívum

Kezdjük el ! mert elkezdődött.

civilengineeer 2011.01.02. 00:11

Érdekes ez az egész. az ember írja ki minden gondolatát a netre. blogolj! 8 éve el sem tudtam képzelni milyen lesz a világ 2011ben. hát most az az érzésem hogy pont olyan mint volt 2010, vagy 2009... érdemben nem lesz különbség. Legalábbis másnak! Én megint nagy álmokat szőttem, most némiképp tudományosan. ezt mindjárt kifejtem. de folyamatosan az motoszkál a fejemben mi a túrónak írom ezt ide fel. használok határidőnaplót is, miért nem oda írom. mondjuk oda sosem írok személyes dolgokat... új év, új kezdet. azt nem írom hogy új fogadalmak, mert ezek azért nem azok. De természetesen tervben van megint néhány újdonság. mint írtam tudományosan. egy a bagolyvar kiadó által kiadott könyvecske alapján. az első 38 oldal meglehetősen inspirálóan hatott. tehát elkezdtem tervezni az életem. az én életem amúgy is egy jó nagy tervezgetés amúgy is. mondjuk életet tervezni azért más mint úszómedencét, vagy faházat, vagy akármi kézzel foghatót. mondjuk az építőelemek beépülése szépen megmutatkozik ha már beépült, de a tudatos beépítés, és az építőkő kialakítása.. na az nem piskóta feladat. szóval felírtam a céljaimat. 50et. zanza lett picit. nehéz így átgondolni rájövök. pedig nekem aztán mindig voltak terveim a jhövőre vonatkozóan. azonban a kulcsszó a fegyelem. na ez bennem nincs. mármint a tervek megvalósításának szemszögéből. a szokások megváltoztatása tekintetében. abban gyenge voltam eddig. de mint írtam ez egy új kezdete...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://civilengineer.blog.hu/api/trackback/id/tr382553343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása